menusearch
shahab-sang-p.ir

چراکناف؟

یکشنبه هفتم اردیبهشت ۹۹
(0)
(0)
چراکناف؟

چرا کناف

قابلیت اجرا در کف تمام شده، برخلاف پارتیشن های سنتی پارتیشن های کناف پس از کف سازی حتی بر روی سرامیک و سنگ بدون تخریب قابل اجرا است.

سرعت بالای اجرای کناف به ما این اجازه را می‌دهد که در کوتاهترین زمان ممکن و با کمترین هزینه نسبت به سیستم سنتی عمل بازسازی را انجام دهیم.

برخلاف سیستم سنتی که در آن استفاده از ملات و آجر و سنگ و … باعث تخریب محل و ریخت و پاش بالا می‌شد، سیستم کناف کثیف کاری و ریخت و پاش ندارد و در بازسازی ساختمانها با توجه به عمر ساختمان تحمیل هرنوع وزن اضافی بر آن موجب کاهش مقاومت و در نتیجه افزایش خطر ریزش به هنگام زلزله خواهد شد. سیستمهای کناف با توجه به وزن بسیار پایینی که دارد این مشکل را رفع می‌کند.

دانستنیهای کلی در باره کناف و مزایا و کاربردهای آن در صنعت ساختمان

سیستم های ساخت و ساز خشک کناف با هدف کاهش ضایعات ساختمانی و استفاده بهینه از منابع طبیعی، ارتقاء کیفیت ساختمان سازی، صرفه جویی در زمان و هزینه های ساخت و ساز، تامین ایمنی بناها در برابر زلزله و بهینه سازی مصرف انرژی، طراحی و تولید شده اند. ساختار کلی این سیستم ها شامل صفحات روکش دار گچی یا سیمانی و مقاطع فولادی گالوانیزه سبک نورد سرد است این صفحات به عنوان پوشش و پروفیل های فولادی به عنوان زیرسازی عمل می‌نمایند.

سیستم های ساخت و ساز خشک کناف از سهولت، سرعت و دقت اجرایی بسیار بالاتری نسبت به روش های سنتی (بنایی) برخوردار بوده و به همین دلیل در زمان و هزینه های ساخت صرفه جویی قابل ملاحظه ای را امکان پذیر میسازند انتخاب این سیستم در مرحله ی طراحی محاسبات سازه از یک سو باعث کاهش بار مرده ی ساختمان و از سوی دیگر موجب کاهش نیروی ناشی از زلزله می‌شود؛ در نتیجه هزینه های مربوط به سازه و پی کاهش می‌یابد.

علاوه بر این، دیوارهای کناف دارای رفتار میانقابی مناسب بوده و اثر منفی بر رفتار لرزه ای سازه ندارند. ساختارهای ایجاد شده با محصولات کناف دارای عایق حرارتی و صوتی مناسب بوده و در مقابل رطوبت نیز مقاوم هستند. همچنین با استفاده از ساختارهای مقاوم در برابر حریق، می‌توان سازه و یا فضاهای مورد نظر ساختمان را در مقابل آتش مستقیم تا دو ساعت مقاوم نمود. از دیگر مزایای این سیستم ها میتوان به سهولت در انجام تعمیرات، امکان ایجاد تغییرات با توجه به نیازها یا کاربری بنا، دسترسی آسان به تاسیسات و حمل و نقل آسان و ارزان اشاره کرد.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر